Webinar Food for Thought: hoe gebruik je voeding voor jouw optimale triathlon?

Ben jij bij onze inspiratie avond? In de praktijk blijkt het onwijs lastig om de juiste hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten binnen te krijgen als je steeds meer uren aan het trainen bent. En zorgt deze verdeling voor een optimale samenstelling van de juiste vitaminen en mineralen voor jou als duursporter?

Jaime van Frias Food Coaching zal je alles vertellen over een optimale samenstelling van je dagelijkse voeding met als speerpunten: de koolhydraatverbranding, energiebehoefte, optimaal herstel en het bereiken van je wedstrijdgewicht.

In het 2e deel van dit webinar zullen Wouter Dijkshoorn en Young Fokker van Training Tweaks ingaan op het toepassen van voeding in en rondom je wedstrijd. Hoe maak jij je eigen voedingsplan voor je hele of halve triathlon, wat eet je, hoeveel en wanneer eet je tijdens een hele of halve triathlon.

Programma

Introductie van Amstelfysio: 20:00 - 20:10
Interactieve presentatie Frias Food Coaching: 20:10 - 20:50
Interactieve presentatie Training Tweaks: 20:55 - 21:35
Afsluiting AmstelFysio: 21:35 - 21:45

Aanmelden

Zien we je 26 augustus online bij onze webinar? Meld je dan hier aan. Tickets zijn € 10,- per stuk.

Webinar via Zoom

De webinar wordt gehouden via de app Zoom. Aantal dagen voor de lezing ontvang je een link naar de Zoom meeting. Heb je vragen hierover? Neem dan contact op via info@amstelfsyio.nl

Lees verder - Tips voor het instellen van je (thuis)werkplek

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen. Langdurig zitten is erg slecht! Zitten wordt inmiddels gezien als ‘het nieuwe roken’. In onderstaande blog geven we je 6 tips die te maken hebben met het instellen van je werkplek, hoe je de negatieve gevolgen van een lange werkdag kunt verminderen. Lees de 5 tips.